28.12.2006

Love Actually, Aşk Her Yerde



Yılın bu zamanlarında izlenilmesi en eğlenceli filmlerden biri Love Actually. Filmin önemli karakterlerini ve bazı karelerini gösteren, soundtrackinden bir şarkı ile düzenlenmiş videosunu ekledim. İzlemediyseniz mükemmel bir romantik komedi olan bu filmi mutlaka izlemenizi öneririm (Kızlar, burası çok önemli, hem Hugh Grant hem de Colin Firth aynı filmde, şşşttt).

Yeni yıl inşallah hepimize çok güzel günler getirir, sağlıklı, mutlu, huzurlu... Ben kendi adıma çok şey bekliyorum bu seneden, Tamercim'le mutlu yuvamızı kurmamız, doktoramın bitmesi gibi... Umarım hepimizin dilekleri gerçekleşir sevgili arkadaşlar.

Kurban bayramınız da kutlu olsun. Nice bayramlara ailecek, sağlıklı ulaşabilmemiz dileğiyle...

Sevgiler,

IŞIL

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Insallah, guzel dileklerin hepimiz icin gercek olur :)

Adsız dedi ki...

Birtanem dilerim tüm dileklerin gerçekleşir. Yeni yıl uğurlu gelsin dünyamıza,insanlığa.Tüm güzellikleri beraberinde getirsin.Anneciğin.

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Yeni yilinizi ve Bayraminizi kutlar, tüm dileklerinizin gerceklesmesini dilerim. Sevgiler Sonia...

tatli-tuzlu dedi ki...

Her ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu bayramın da sana ve ailene mutluluk ve neşe getirmesini diliyorum... İyi bayramlar!

Mutluluk bankasinin sevgi subesinde 2007 no`lu hesabina 365 gün daha yatirilmistir.Mutlu bir sekilde harcamaniz dilegiyle. Mutlu yillar.

Behiye

Tuhfe dedi ki...

Bayraminiz ve Yeni yiliniz kutlu olsun.

Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Yılbaşı benim için özellikle son 3 senedir oldukça romantik bir vakit. Eşim bana bir yılbaşında evlenme teklif etmişti. Ve evlenirken bizim çıktığımız sırada Love actually'nin müziklerinden Sugababes'in söylediği "too lost in you" çalıyordu salonda...
İnşallah sizde Tamerle birbirinizde yok olup sadece bir olursunuz...

Adsız dedi ki...

Isilcim,

Insallah yeni yil da tum dileklerin gerceklesir...Yeni yilini ve bayramini cok cok kutlarim.....

Sevgilerimle,
Hande

Pitircik dedi ki...

Sevgili Isil,
Ben de guzel dileklerine katiliyorum. Umarim 2007 hepimiz icin guzelliklerle dolu bir yil olur...
Sevgiler

Adsız dedi ki...

bende istiyoruuum :D bize de yaparsın demi ablacığım.

Oğuz

Adsız dedi ki...

bunu keke yazacaktım bi yanlışlık olmuş :D

oğuz

Beyhan dedi ki...

Işıl'cığım biraz önce sana o kadar uzun bir yorum yazdım ki modem arızalı bağlantı kopuyor sürekli gönderemeden uçtu yorumum.Sen Isparta'da mısın hala acaba?Bu arızadan ve bayram yoğunluğundan dolayı internetle pek alakam olamadı.İnşallah dönmemişsindir Ankara'ya.Ben de seninle tanışmak isterim çünkü:)))Eğer döndüysen de yine gelirsin nasıl olsa değil mi canım:))Öpüyorum seni...

MUTFAK SAYFASI dedi ki...

yeni yiliniz huzurlu ve saglikli gecmesi dileklerimle....gecde olsa kutlamak istedim...
sevgiler
suna