18.12.2006

Pudingli Muzlu Pasta


Bu pastayı annem biz küçükken hep yapardı..Artık sıra bana geldi.. Kolayca yapılması tercih sebebi tabi ki..Puding sevenler için de çok ideal bir pasta..

Malzemeler
  • Petit Beurre Bisküvi
    • (Çifte kavrulmuş/Kakaolu)
  • 2 paket kakaolu puding
  • Süt
  • Muz
  • Mandalina
  • Fındık


Pudingimizin koyu kıvamda olması için, paket arkasında yazan süt miktarından 1 su bardağı eksik kullanarak pişiriyoruz. Piştikten sonra borcama bisküvileri dizip üzerine dilimlediğimiz muz parçalarıyla kaplıyoruz ve pudingi üzerine döküyoruz. Pastamızı istediğimiz kat sayısında aynı şekilde yaparak hazırlıyoruz. Pastamızın üzerini fındık ve mandalinayla süslüyoruz.Daha sonra buzdolabında donmasını sağlıyoruz. İşte bu kadar :)

Afiyet olsun:)
Fatma

6 yorum:

umran dedi ki...

Tarifini dort gozle bekliyoruz fatmacim.

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik Fatmacim....Cok guzel gorunuyor....

Adsız dedi ki...

Oh be nihayet! Ne zaman tarifini vereceksin diye merakla bekliyodum. Canim kardesim benim. Ellerine saglik. Aklima gelmisken annecigine de cokk selam soyle. Opuyorum hepinizi...

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Merhaba çok lezzetli görünüyor bir tabak alabilrmiyim:)))) ellerine sağlık.
Hoşça kal.

isil dedi ki...

Canım resim harika gorunuyor, cok guzel suslemissin, ellerine saglik.
Cok operim
Isil

Fatma dedi ki...

Herkese merhabalarr..
Ümrancım işte tarif artık sayfamızda..Dilerim sende denersin..
***
Handecim çok teşekkür ederim..Tadı da güzel gercekten..
***
Kardeşim canım..Çok uzaklardasın ama inan hep yanımızdasın..Çok özledik seni kelebek..Hadi artık yaz olsun ve gelin..Anneminde size çok selamları var..Öpüorumkocaman Nihanım..
***
Merhaba Tabakta..keşke ikram edebilsem..Teşekkürler yorumun ve ziyaretin için..
***
Işılcımm canım benim..Bidahaki toplanmamızda yeni pastalar deneyelin ne dersin..? Böylece tatlarınıda kaçırmamış oluruz..Öpüyorum kocaman...