13.12.2006

Kereviz Salatası


İlk kez kereviz salatasını geçenlerde bir yemekte yemiştim ve çok beğenmiştim. Artık dolapta sürekli kereviz bulunduruyoruz..Hem lezzetli hem de sağlıklı..

Malzemeler:
* 2 adet kereviz
* 1 adet limon
* 1/2 su bardağı ceviz
* 2 yemek kaşığı mayonez
* 1/2 su bardağı yoğurt
* Maydanoz, Tuz

Kerevizleri güzelce yıkayıp rendeledim.Sonra bir limonun suyunu üzerine sıkarak iyice karıştırdım.Ayrı bir kasede yoğurt, mayonez, ceviz ve tuzu karıştırdım. Kerevizlerin suyunu süzdüm ve hazırladığım karışımı üzerine döktüm. Son olarak maydanoz ile süsledim.
Afiyet olsun:)
Fatma

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Fatmacım, gene ellerine sağlık:) Annem de yapıyor bunu ama kerevizleri rendeledikten sonra 1 kaşık zeytinyağıyla azcık kavuruyor önceden. Aklıma geldi söyleyim dedim. Ahh olsa da yesek. Burda kereviz kök olarak hiç görmedim, sadece sapları var :( Öpüyorum

Fatma dedi ki...

Nihanım canım benim..Çabuk gelin de sizede yapayım..Canım zaten ben bu kereviz salatasını annen ve yengenden öğrendim:))Çok özledim sizi...

Adsız dedi ki...

Ben kerevizden nefret ederim ama fatmacımın ellerinden çıkınca tatmadan edemedim, gerçekten nefisti, kesinlikle denemenizi tavsiye ediyorum..Nihanımmm sende bize şu güzel pastalarından yap artıkkk..:((
İlknur (ex-poli)

Adsız dedi ki...

Bu sayfada bi ben eksiğim yahu!!! Bensiz olmaz. Çok özledim sizi canlarım... fatmacakar:)

isil dedi ki...

AAA Fatmaaa,

Hosgeldin...Ama bu son olmasin, hep bekliyoruz guzel yorumlarini..

Sevgiler :)

Isil Hocan :P

Fatma dedi ki...

Fatmacım canım benim..Keşke gelsenizde Ankara ya beraber yapıp yesek beraber..Çok özledik biz sizi..Öpüyorum canım kardeşim..

Adsız dedi ki...

sevgili ışıl hocam:))
keşke ben de mastera kalsaydım da seni daha yakından tanıma fırsatım olsaydı. ama olsun, ikloş ve fat sayesinde az da olsa telafi ettim açığımı:) öpüyorum çok!
fatma

Adsız dedi ki...

tarif için teşekkürler.dr.um troidim için kereviz yememi tavsiye etmişti.deneyeceğim inş.güzel olur.bilge