2.11.2006

Yaz'dan Kalanlar

Merhaba

Aslında bu bölümü daha önce sitemize koymak istiyordum ancak bilgisayarım bozulmuştu ve tüm resimler orda kalmıştı..Nihayet resimlere kavuştum ve 2006 yaz mevsiminden sizinle paylaşmak istediklerimi şimdi yazıyorum..

Bu yaz tatilimizi Bodrum'da geçirdik. Bu Bodrum'a ilk gidişimizdi. Gümbet koyunda bir otelde kaldık. Bodrum deniziyle, eğlence yerleriyle, bembeyaz evleriyle gerçekten çok güzel bir yer... İşte Bodrum tatilimizden bazı resimler:

İlk üç resmi Bodrum kalesi nden çektik. Diğerini de şehrin girişinden...


































Ağustos ayında yıllık iznimizi geçirmek için Enez’e gittik. Ankara’dan tam 10 saat süren yolculuk sonrası buraya varabiliyoruz... Burası küçücük bir kasaba... Bir kaç yıl öncesine kadar pastanesi bile yoktu. Enez, Saroz körfezinin en kuzeyinde bulunuyor. Türkiye-Yunanistan sınırında. Henüz keşfedilmemiş tatil yerlerinden biri... Genellikle İstanbul ve Trakya bölgesinden ziyaretcisi oluyor. Muhteşem denizi ve kumu Enez’in en önemli özelliği...


Enez’in diğer bir özelliğide balıklarının lezzeti..Eğer oralara yolunuz düşerse sakın balık yemeden dönmeyin..Ayrıca balık tutmayı sevenler hem denizden hem yakındaki Meriç nehrinden kocaman ve lezzetli balıklar tutabilirler..:)




















Burada Bodrum’ da olduğu gibi eğlence mekanları, 5 yıldızlı oteller yok..Sakin bir tatil beldesi..Tatilini dinlenerek geçirmek isteyenler için birebir...Enez hakkında daha fazla bilgiyi
"http://www.enez.bel.tr/anasayfa.htm" adresinde bulabilirsiniz..

Sevgiler
Fatma

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Fatmacığımmm ne güzel bir gelin olmuşsun.Allah korusun sizleri. Birlikte yaşlanırsınız inşallah.İkinizin de gözlerinden öpüyorum.Kezban Işık

isil dedi ki...

Fatmacim,
Fotograflar super, en cok sezlonglu olani sevdim... Ben de ceksem bu fotografi aynen boyle cekerdim, seni neden cok sevdigimi anladim :)
operim

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Fatma'cığım,
Tatlım Allah nazarlardan saklasın sizi,çok hoş gelin olmuşun eşinde öyle tabiiki..Allah uzun uzun birlikte geçireceğiniz güzel ve mesut günler göstersin.Öpüyorum o güzel yanaklarından.))

Işıl'cım tatlım,inşallah seninde böyle güzel resimlerini görürüz en kısa zamanda.Çok öpüyorum canım,anneciğie çok selamlar..Sevgiyle kalın sen ve tatlı poliler..

Beyhan dedi ki...

Sevgili Fatma;
Çok hoş bir gelin olmuşsun.Umarım ömrünüz boyunca mutlu olursunuz.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Poliler,
Hepinize sağlıklı,mutlu ve neşeli bir hafta sonu diliyorum..Sevgilerimle..

Fatma dedi ki...

Merhaba Kezban teyzecim..Çok teşekkür ederim..Dilerim Işılcığımın da düğünü peri masalı gibi olur..Size iyi haftasonları diliyorum..Sevgiler

Fatma dedi ki...

Sevgili Gül ve Beyhan, çok teşekkür ederim..Sizlere de güzel bir haftasonu dilerim..

Adsız dedi ki...

evett gerçekten çok güzel bi gelin..anonymous değil tabikii

Adsız dedi ki...

tebrik ediyorum Allah ömür boyu mutlu etsin.

Adsız dedi ki...

Yokuş başına gelince Bodrum'u göreceksin
Sanmaki geldiğin gibi gideceksin
Senden öncekilerde böyleydiler
Yüreklerini Bodrum'da bırakıp gittiler..
Her türlü kötüleştirme çabalarımıza rağmen çoookk güzel bir yer..