22.11.2006

Kırmızı Lahana Salatası


Bu salatayı ilk kez Polilerden Mert'in jüri yemeğinde yemiştim.Ancak hiç yapmamıştım şimdiye kadar..Rengi çok cezbedici ve tarifi de çok kolay..

Malzemeler
* Kırmızı Lahana
* Yoğurt
* Tuz
* Limon
* Zeytinyağı

Ben 2 kişilik yaptım salatayı.Bu nedenle orta boy bir lahananın yarısını kullandım sadece.Lahana yı süzgeç içinde iyice yıkadım.Sonra da rondoda minik parçalara böldüm.Daha büyük boyda doğrarsanız 5-10 dakika sıcak suda bekletebilirsiniz çok sert olmasını engellemek için.Doğranmış lahanaya bir miktar zeytinyağı ve 2-3 yemek kaşığı limon suyu ekledim ve iyice karıştırdım.Son olarak lahanaları tamamen kaplamaya yetecek miktarda yoğurt ekledim ve karıştırdım.

7 yorum:

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Merhaba canım yapımı çok kalay ve lezzetli bir salata olmuş ellerine sağlık.
Hoşça kal.

Adsız dedi ki...

ellerine saglik cok guzel bir salata olmus.muhabbetle..

Fatma dedi ki...

Merhaba TABAKTA ve UMRAN..Çok teşekküğr ederim yorumlarınız için..İyi haftasonları dilerim..Sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Fatma'cığım,
Hem yapımı hemde görüntüsü çok güzel görünüyor tatlım ellerine sağlık..Afiyetler olsun canım..

Sana ve tatlı polilere mutlu bir hafta sonu diliyorum..Sevgilerimle..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Işıl'cığım,
Tatlı meleğim benim..Nasılsın?Döndüğüne çok mutlu oldum canım benim..İnan seni çok özledim yokluğun hissedilmeyecek gibi değildi.Neyse döndün bundan sonra devam ederiz kaldığımız yerden.
Canım benim bir şeye ihtiyacın olursa lütfen bana yaz sakın çekinme olurmu..

Sana ve tatlı ailene güzel,sağlıklı,mutlu ve neşeli bir hafta sonu diliyorum.Sevgin bol olsun canım benim..Kocaman öpüyorum seni..Tekrar tatlı polileri öpüyorum ve sevgilerimi gönderiyorum..

Adsız dedi ki...

Selam Fatma,

Ben bu salatayı yediğin jürinin sahibi olarak bir düzeltme yapmak istiyorum. O zaman ki salata kırmızı lahanadan değil pancardan yapılmıştı. :) Eminim bu da çok güzel olmuştur. Ama pancardan yapılanını da denemeni tavsiye ederim.

tatli-tuzlu dedi ki...

Fatmacim ziyaretin ve yorumun icin tesekkür ederim.Köfteler gercekten cok kolay ve cok güzel oluyorlar.Hepinizede güzel bir hafta sonu gecirmenizi diliyorum,kizlar kendinize iyi bakin sevgiler Behiye