30.10.2006

Sucuklu Pide



Bu pideyi yedikten sonra artık lokantada pide yememeye karar verdim..Tarif eşimin ablasına ait.

Malzemeler:
# 2 su bardağı ılık süt
# 1 paket yaş maya
# 1/2 su bardağı sıvı yağ
# 2 yumurta
# 2 tatlı kaşığı tuz
# 2 talı kaşığı şeker
# Aldığı kadar un

İç Malzeme:
# Sucuk
# Kaşar
# Yumurta

Hazırlanışı:

Derin bir kaba, süt,maya,yumurta, tuz ve şekeri dökün ve karıştırın. Buna yavaş yavaş unu ekleyerek hamurunuz kulak memesi kıvamına gelene kadar yoğurun. Hamurun üzerine sıcak kalmasını sağlayacak bir örtüyle örtün ve mayalanması için bir müddet bekleyin, (30-45 dakika). Bu sürede pidenizi hazırlamak için kullanacağınız malzemeleri hazırlayın.



Hamur mayalandıktan sonra, istediğiniz ölçüde parçalar kopartarak el ile veya merdane ile şekil verin.





Bunun üzerine yumurta sarısı sürün ve dilimlenmiş sucuk ve kaşar ile pidenizi süsleyin.Hazırladığınız pideleri yağlanmış tepsiye dizin ve 180 C de kızarana kadar pişirin.

Afiyet olsun :)
Fatma

9 yorum:

Adsız dedi ki...

kesinlikle çok haklısınız bu pideden sora bir daha dışarda yemeyin. süper olmuş

renkler dedi ki...

Süper görülüyor. Uzun zamandır iyi bir pide tarifi arıyordum. Bunun kıymalısını denemeyi düşünüyorum:-)

isil dedi ki...

Fatmacim,
Harikasin yaa...Ellerine saglik, bize de yaaaappp

Adsız dedi ki...

Bu site gittikçe güzelleşiyor. Fatmacığım ellerine sağlık.Tariflerin çok güzel.Bu hafta sonu pazar kahvaltısında deneyeceğim.Sevgiler. K.IŞIK

Fatma dedi ki...

Işılcım Ankara'ya hoşgeldinnn:))Canım sana ve sevgili anneciğine çok teşekkür ederim güzel yorumları için. Size de yaparımm tabikii...:)Öpüyorum kocaman..Yarın okulda görüşürüs..

Fatma dedi ki...

Merhaba Yeşim ve Renkler; yorumlarınız için çok teşekkür ederim..Bu pidenin pastırmalısını da denemelisiniz..O da gerçekten çok lezzetli oluyor..Sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba pide gerçekten çok harika olmuş. Ellerine sağlık, dışardan almaya hiç gerek yok, evde yapılan yemekler daha lezeetli ve temiz oluyor. Banada linklerinizde yer vermişsiniz teşekkürler arkadaşlar.... Nesrin

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Işıl'cığım,
Köftelere de yorum yazdım fakat hiç dikkat etmemişim.Sanırım Fatma yapmış bunları.Canım Polilerim tatlılarım benim..Işıl meleğim çok öpüyorum seni.

Fatma'cığım,canım kusuruma bakma Işıl diye niyetlenmiştim yazmaya birden senin olduğunu gördüm.Lütfen özürümü kabul et.
Piden harika olmuş ellerine sağlık,bu pideyi gördükten sonra dışardan almayı bırak hemen yapmak şart oldu.Afiyetler olsun,ağız tadı ile yersiniz her yaptığınızı canım.Sevgiyle kalın tatlı poliler

Adsız dedi ki...

merhaba ellerinize sağlık çok güzel bir tarif denedim mükemmel oldu hatta aynı hamuru kullanarak pizza da yaptım oda çok güzel oldu tekrar tekrar ellerinize sağlık teşekkürler sevgiler