17.01.2007

Mantar Kurabiye


Bu tarif iş arkadaşlarımdan Ahmet'in annesine ait. Kendisi gerçekten çok güzel kurabiye yapıyor. Biz de işyerinde afiyetle yiyoruz:) Buradan teşekkür ediyorum tekrar... Ben de geçen akşam eşimin doğum günü için yaptım kurabiyeyi. Çok beğendi:)

Malzemeler:
  • 2 paket buğday nişastası
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • 10 yemek kaşığı un
  • 2 yumurta
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket margarin (oda sıcaklığında)
  • Kakao

Tüm malzemeyi geniş bir kapta karıştırdım ve hamur elime yapışmayana kadar yoğurdum. Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar böldüm ve avucumda şekil vererek yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizdim. Üzerinin süsü için, gazoz şişesinin ağzını kakaoya batırdım ve kurabiyelerin üzerine batırdım. 175 C'de fırında pişirdim.

Afiyet olsun:)

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Ilk yorumu da ben yazayim bari... Ben de yemistim bu kurabiyelerden zamaninda. Gercekten cok lezzetli oluyor.Bi de Fatmacigim yapmissa iki kat lezzetli olur. Canim Fatih'in dogum gununu kutlariz. Nice mutlu, huzurlu. saglikli yillar gecirirsiniz insallah hep birlikte. Ikinizi de opuyoruz...

Adsız dedi ki...

Bu kurabiyeyi çok severim, tadına doyum olmaz, siteniz çok hoş, tarifler mükemmel ve sunumalarınız da çok güzel. Ellerinize sağlık.
Sevgiyle kalın.....
buradaherseyvar.blogcu.com

Beyhan dedi ki...

Fatma'cığım çok severim bu kurabiyeleri.Sen de çok güzel yapmışsın ellerine sağlık canım.

Fatma dedi ki...

Nihancım meraba..Geçen gün senin yaptığın eklerden bahsettik..Gelince bizde onlardan istiyoruz haberin olsun:))Canım bizde çok öpüyoruz sizi..İnşallah hep birlikte oluruz bundan sonra..Çok özledik sizi çok..

Fatma dedi ki...

Merhaba Ece, güzel yorumların için çok teşekkür ederim. Sitemizde yeni arkadaşlarımızın olması çok mutlu ediyor bizi..Sevgiler..
****
Beyhancım hoşgeldin tekrar..teşekkür ederim canım..Muhteşem görünümlü bahçenizi gördüm:)Ankara ya kar pek uğramadı hala..
Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Fatmacım bu kurabiyeler süperdir; hani böyle yerken ağızda dağılır ve hafif bir tat bırakır, yedikçe yiyesin gelir daha. Ben çok severim bunları, bana çocukluk günlerimi hatırlatır hep. Çocukken yazlıkta çok yerdik bunlardan. Çok güzel görünüyorlar. Canım çok istedi şimdi:)Ellerine sağlık.
Fatih'in de doğumgününü kutluyorum. Birlikte nice mutlu yıllar görün inşallah. Öperim çok.
Gülsüm

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Fatma'cığım,
Canım ne kadar şık ve lezzetli olmuş kurabiyelerin ellerine sağlık Fatma'cım..

Maşaallah sana ne kadar marifetlisin böyle tatlım,kurabiyelerde yerken ne kadar güzel tat bırakır ağızda değilmi,helede senin elinden çıkmışsa oyyyy oyyyy..

Tekrar afiyetler olsun tatlım,sana ve ailene mutlu bir hafta diliyorum.

Sevgiyle kalın..

Fatma dedi ki...

Gülsümcüm hoşgeldin Ankara'ya..Canım benim bize geldiğinizde yaparız bunlardan beraber..Öpüyorum kocaman..

Fatma dedi ki...

Gülcüm meraba..Güzel yorumların için çok teşekkürler öncelikle. Öyle güzel yazıyorsunki gaza geliyorum yeni bişeyler yapmak için:)
Sana ve ailene iyi hafta sonları diliyorum..
Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar ellerinize sağlık. Blogunuzu çok beğendim. Benimkine de beklerim.