23.09.2006

ye #15 Türk ve Dünya Mutfağından...

ye_15

9 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Selamlar tatlım,
Demek bana yakınsın hımmm memleket olarak.Elimi uzatsam nerdeysae tutacakmışım seni hıııı.)))

Evet Türk ve Dünya mutfaklarından ne yiyoruz daha doğrusu neyi öneriyorsun bizlere??Bekliyoruz heyecanla canım.Burdan seni çok öpüyorum kendine çok iyi bak.Diğer polilerede çok selamlar..Sevgilerim seninle canımm

Damak Tadı dedi ki...

Canlar,
Hepinize çok güzel hafta sonu diliyorum ve öpüyorum..

Işıl'cığım canım benim,güzel yorumlarınla beni çok mutlu ediyorsun canımmmm.Çok teşekkürler kendine çok iyi bak.Sevgilerimi gönderiyorum sana ve diğer sevimli plolilere..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Işıl'cığım,
Canım sana ve ailene (umarım dönmemişlerdir)sevimli polilere harika,neşeli,mutlu ve de çok renkli bir hafta diliyorum canım benim.Daima sevgiyle kal,kalınız..

Çok öpüyorum..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Işıl'cığım,
Canım bende sana ve ailene çok güzel bir hafta sonu diliyorum..

Sevgiyle kalın,çok öpüyorum çokkk.

Damak Tadı dedi ki...

Canım,
Sanırım mynette sorun var bende anlamadım ki.Diğer adresim yine mynet olacak umarım bu sefer gelir.
gsavaser@mynet.com

Tatlı loru nereden bulabilirsin inan bilemiyorum ben Kadıköy den alıyorum.Sen arana dilersen ben sana 3 kilo göndereyim dondurucuya koy.))Ciddiyim inan,mng kargo ile..çok teşekkürler güzel yorumun için tatlım benim,bitanem.Çok öperim kendine iyi bak..
Not:Tuzsuz lorda kullanabilirsin bulabilirsen..

Damak Tadı dedi ki...

Canım,
Yanlış anlamadıysam anneciğin bana yorum bırakmış,çok teşekkür ederim o güzel ellerine parmaklarına sağlık çok mutlu oldum inan.Umarım Beyhan'ın sana bahsettiği loru yapabilirsin veya annen yanında ise yapar sana.Canım eğer yapamazsanız hiç sorun yapma gerçekten ben sana burdan gönderirim hiç de zahmet olmaz tatlım sen yeter ki iste.Canım asıl o senin gönlünün güzelliği,asıl sen burda bize yakın olsaydın acaba ben seni bırakırmıydım her akşam yemeğini yapardım hemde büyük bir zevkle.Ben olmasam annem yapardı inan.Şimdi sizler okul dersler derken biraz kendinizi de ihmal edersiniz.Neyse annciğin yanında şimdilik.))Seni ve anneni öpüyor sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.Polileride öpüp çok selam gönderiyorum..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Işıl'cığım,
Tatlım sana ve güzel ailene harika bir hafta diliyorum..Herşey gönlünce dilediğince en güzel şekilde gelişip olsun..Kocaman öpüyorum,sevgiyle kalın..Gül.

Damak Tadı dedi ki...

Işıl'cığım email adresini yazar mısın??

Adsız dedi ki...

Sevgili Işıl'cığım ve sevgili Poliler,
Hepinize neşeli,sağlıklı,mutlu ve bol ışıklı bir hafta sonu diliyorum.Kendinize çok iyi bakın..

Işıl tatlım benim,arada misafirin olduğu zaman istediğin ve arzu ettiğin bir şey olursa çekinmeden bana yaz ben burdan hemen kargoya veririm CANIMMMMM....

Seni çok öpüyorumm,annene de sevgiler ve selamlarımı gönderiyorum..Gül

Hep damak tadı olarak çıkmasın diye adımı yazdım.))) Arada değişiklikler iyi olur..