16.10.2006

Hafta Sonum&Fıstığım


Gectiğimiz hafta sonu benim için bayağı yoğun geçti. Cumartesi ve Pazar günü bizim evde arkadaşlarımla iftar yemeği yedik. Canım kuzenim Şirin’im de bizdeydi. O telaştan hiç resim çekemedik ama Cumartesi gelen arkadaşım bazı yemeklerin fotoğrafını çekmişti, ondan isteyebilirim sanırım.

Fikir vermesi için menüleri yaziyorum:

Cumartesi:

İftariyelikler
Rokalı Domatesli Nar Ekşili Salata
Yayla çorbası
Peynirli Gül Böreği
Zeytinyağlı Biber Dolması
Zeytinyağlı Fasülye
Tas Kebabı
Patates Püresi
Revani
Limonata (sevgili misafirimiz çok güzel bir su şişesinin içine elleriyle yaptığı limonatayı doldurup getirmiş)

Pazar:

İftariyelikler
Rokalı Domatesli Nar Ekşili Salata
Mercimek Çorbası
Patatesli-Peynirli Gül Böreği
Zeytinyağlı Biber Dolması
İçli Köfte (gelirken sevgili misafirimiz getirmiş)
Fırında kaşarlı mantarlı tavuk
Pirinç Pilavı
Revani
Sütlü irmik tatlısı

İki gün de çok güzel geçti. Arkadaşlarla birlikte olmak çok güzeldi. Fıstık da çok uysal ve usluydu. Cem, Şirin ve ben hazırlıklarımızı yaparken hiç yaramazlık yapıp beni üzmedi. Pişen yemeklere çok ilgisiz davrandı :) Fıstığımız 4 yaşında, kocaman gözlü, cici bir sarman. Bize geldiğinde o kadar ufaktı ki, bir ayakkabı kutusuna sığabiliyordu. Küçükken keşke daha çok fotoğrafını çekseymişiz. Hayatta en çok beni seviyo sanırım :) Geceleri birlikte uyuruz canım kızımla, sabahları birlikte uyanırız. Cem ve ben eve gelince o kadar sevinir ki bizi kapıda karşılar ve o gün başına gelenleri anlatır maw maw, dinlemeyince de sinirlenir :) Gerçekten çok konuşkan, veteriner bile Fıstık’ın çok konuştuğunu, bu kadar konuşkan kediye rastlamadığını söylemişti.
Hayatta en huzurlu olduğum zamanlar sevdiklerimle birlikteyken Fıstık’ın da o odada olduğu ve uyuduğu anlar. Şimdi okuldayım, Fıstık'ın burada bulabildiğim en tatlı fotoğrafını paylaşmak istedim. Evde daha çoook tatlı fotoğrafları var, bir ara onları da webe koyacağım.

6 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Işıl'cığım,
Canım senin yaptıklarını merakla bekliyordum zaten.Umarım önümüzde ki günlerde bizlerle yaptığın o güzel enfes yemeklerini ve sofranı paylaşma imkanını bulabilirsin.Fıstık da tam fıstık hani,çok sevdim burdan onu..Canım sana ve tatlı polilere sağlıklı,mutlu ve neşeli bir hafta diliyorum..Herşey gönlünüzce olsun..Sevgiyle kalın,kocaman öpüyorum..Gül

Beyhan dedi ki...

Işıl'cığım ne güzel yemekler yapmışsınız öyle.Size gelmek lazımmış iftara:)))
Kızın da pek hanım hanımcık görünüyor.Bıcır bıcır oluşunu senden mi aldı acaba?
Öpüyorum seni...

Fatma dedi ki...

Işılcım senin yemeklerini yeme fırsatına sahip olmuş biri olarak iftara gelen misafirlerinin çok şanslı olduğunu söyleyebilirim..Eminim tüm yemekler muhteşem olmuştur..Ellerine sağlık canım..Fıstık çok tatlı bir kedi ama ben yinede bana ve tabağıma yaklaşırken geriliyorum:))Öptüm şeker

Beyhan dedi ki...

Kandiliniz mübarek olsun Işıl'cığım.

Damak Tadı dedi ki...

SEVGİLİ IŞIL'cığım,
Canım senin ve ailenin,sevimli polilerin Kadir gecenizi kutlar tekrarlarına Allah nail eylesin diyorum..Tüm dualarınız çabucak kabul edilir inşallah.Bende sizleri kucaklayıp öperim günün birinde inşallah ve dilediğiniz yemekleri sizlere ikram edebilirim.Çok öpüyorum tatlı Işıl'cığım,kendine çok iyi bak..Annenelere sevgiler,selamlar..

Adsız dedi ki...

Cumartesi menüsünü güzel güzel yerken yaptığımız sohbet mi daha lezzetliydi, yemekler mi bilemiyorum... Herhalde en tatlısı Işıldı. Benim favorim biber dolmasıydı. Fotoğraflar malesef çok iyi çıkmamış. Orucun verdiği son halsizlikle elim epey titremiş. Ama yine de istersen göndereceğim.
Tekrar ellerine sağlık canım...