30.10.2006

Kaşarlı Köfte



Merhaba aslında bu hepimizin bildiği köfte. Sadece ufak değişiklikler yaptım.Normal ekmek yerine kepek ekmeği kullandım ve kaşar ekledim.Çok pratik ve lezzetli oldu bizce:)

Malzemeler (2 kişilik)

# 300 gr kıyma
# 2 yumurta
# 1 su bardağı rendelenmiş kaşar
# Kuru Kepek ekmeği
# Köfte baharatı
# Nane
# Tuz

Hazırlanışı

Dilediğiniz miktarda kepek ekmeği içini, ve diğer malzemeleri derin bir kasede karıştırın ve iyice yoğurarak köfte harcınızı hazırlayın. Harçtan küçük parçalar halinde kopartarak istediğiniz şekli verin. (Misket köfte de güzel oluyor:))Ben genelde annemden öğrendiğim şekilde pişiriyorum..Daha sonra bunu yağda yada ızgarada kızartarak afiyetle yiyin...

Afiyet olsun
Fatma

1 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Tatlım harika bir köfte yapmışın ellerine sağlık.Tıpkı ızgara köfte gibi gözüküyor,ne de nefis olmuştur.Senin elinden de çıktı ya nefistir nefis..Ellerine sağlık canım benim,afiyetler olsun.Sevgiyle kal daima canım benimmm.Kocaman öpüyorum seni..