20.10.2006


Herkese İYİ BAYRAMLAR ve İYİ TATİLLER diliyorum..
Sevgiler

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili poliler,
Bayramınızı en içten dileklerimle kutlar,her gününüzün sevdiklerinizle birlikte bayram sevinci içinde geçmesini dilerim.K.IŞIK

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Işıl'cığım ve tatlı poliler,
Senin ve arkadaşlarının Şeker Bayramlarını kutlar,günlerinizin bayram sevinci içersinde tüm sevdiklerinizle birlikte geçirmenizi diliyorum.Umarım herşey tatlı başlayıp tatlı biter iyi tatiller..Işıl'cığım canım,annenlerin de benim adıma Bayramlarını tebrik edersen sevinirim.Canım benim kendine çoookk iyi bak,kocaman öpüyorum seni..

tatli-tuzlu dedi ki...

Sevgili poliler,sevdiklerinizle birlikte huzur,nese,saglik ve mutluluk dolu bayram gecirmenizi dilerim.Bayraminiz kutlu olsun,sevgiler Behiye

Adsız dedi ki...

Işıl'cığım e-mail adresimi istemişsin sayfama yazdım canım.
Senin ve polilerin güzel bir bayram geçirmenizi dilerim.
Işıl benim için de ye oldu mu,kıymalı pideleri,şiş köfteleri ve tandır kebabı...

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Işıl'cığım ve tatlı poliler,
Hepinize sağlıklı,mutlu ve neşeli bir hafta sonu diliyorum..Umarım bayramınız sevdiklerinizle güzel geçmiştir..Bundan sonra ki günlerinizde hep böyle geçer inşallah..Sevgilerimle..

Işıl'cığım,canım tatlım benim..Çok öpüyorum seni,kendine çok iyi bak meleğim benim..Annenler selamve sevgilerimi iletirsen memnun olurum..Gül