12.12.2005

Kiymali Pirincli Pazi


Yuzuncu yil pazarina gittigimi soylemistim ya, pazi da aldim. Hic sebze yemeyen kardesime sebze yedirmek icin taklalar atiyorum. "Yogurt ile yiyebilecegim bir sebze yemegi yap abla" deyince ben de bu yemegi yapmaya karar verdim. Nasil mi yaptim? Once malzemeler:
  • 2 bag pazi (gram olarak bilemiyorum, ama 4 kisilik bir yemek cikiyor)
  • 250 g kiyma
  • 2 orta boy sogan
  • 2 domates
  • 6-7 dis sarimsak (yemegimizin puf noktasi bu, ne kadar sarimsak koyarsak o kadar guzel oluyor)
  • 2 avuc pirinc
  • Salca, tuz, karabiber

Bir tencereye soganlari koyup kavuralim. Soganlar hafif pembelesmeye basladiginda kiymamizi ekleyip pisirelim. Kucuk kucuk dogranmis sarimsaklari, kabuklari soyulmus domatesleri ve 1 kasik salcayi da koyup biraz pisirdikten sonra ince ince dogradigimiz pazilari ekleyelim. Pazilarimiz biraz sulaninca ayiklayip yikadigimiz pirincleri ekleyelim. 1/2 su bardagi su ilavesi ile pirincler yumusayincaya kadar pisirelim.

Biz yanina suzme yogurt koyup cavdar ekmegi ile birlikte yedik. Cok saglikli bir ogun oldu.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Sahane yemek olmus bu! Ayni ispanak gibi... Acaba sarimsakli yogurt ile nasil olur?

isil dedi ki...

Evet haklisin, anonymous. Sarimsakli yogurt ile guzel olabilir,bir daha oyle yapalim. yalniz biliyorsun, sarimsakli yogurtlu yemekler yiyince bayilip kaliyoruz, o aksam hic bir is yapilamiyor..

Adsız dedi ki...

Hazirlanisiyla, sunusuyla super gorunuyor. Tadinin da oyle olduguna eminim.

Cok sansli oldugumu soylemis miydim?

Tamer

Adsız dedi ki...

Cook gusel bir yemege benziyor ama ben pazı sevmiyorum ve de bu durmda ne yapmalıyım acaba?

Adsız dedi ki...

Bu arada bir onceki yorum bana ait.

Mert

Adsız dedi ki...

tebrik ediyorum cok basarılı bir calısma...

Adsız dedi ki...

Keep up the good work Average penis photos Amana washers parts manual Surveillance audiovisuel Texas camping grounds Jessica proactiv simpson Stop puppy mills tee shirts 92 subaru legacy turbo