26.11.2006

Kalbim Ege'de Kaldı....


Geçen hafta sonu bir kongre sebebiyle İzmir'deydim. Küçükken bir kere gitmiştim güzel İzmir'e, sadece çok nemli havayı hatırlıyordum. Gitmeden çok heyecanlandım, nihayet boyoz ve kumru yiyebilecektim. Sağolsun, canim polim Aslı'cım boyoz merakımı bildiğinden bana sabah kahvaltısında light boyoz :) almış. Light nasıl oluyor derseniz, boyozun daha az yağlı olanıymış. Ona rağmen bana bayağı yağlı geldi. Ama çok lezzetliydi.
O akşam polilerle birlikte Bostanlı'daki Ömür Kumru'ya gittik. Hayatımda yediğim en güzel kumruydu. Eğer yolunuz İzmir'e düşerse mutlaka buraya uğramanızı öneririm.


Ertesi gün de, Topçu Lokantası'na gidip çöp şiş yedik :) Fava ve gavurdağı salatası bir harikaydı.


Bunun dışında İzmir günleri çok yoğun geçti, kongre bayağı verimliydi benim için. İzmir anılarımdan birkaç fotoğrafı sizlerle paylaşmak istedim sevgili arkadaşlar, umarım beğenirsiniz.

18 yorum:

MUTFAK SAYFASI dedi ki...

merhaba fatma
sayfana ilk ugrayisim. Bende evlendigimden beri Izmirliyim ve izmire asigim. Oralari begenmene sevindim, ben bu sene gidemedim umarim seneye gideriz... Artik yeni bir sayfa ziyaretcin var..
sevgiler
suna

isil dedi ki...

Merhaba Suna Hanim,
Sayfamiza hos geldiniz. Ben de sizin tariflerinizi hep takip ediyorum, mercimekli bulgur pilavini deneyecegim.
Sevgiler,
Işıl

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Merhaba canım bu görüntüler o kadar güzel ki insanın İzmir’e gidesi geliyor.
Hoşça kal.

ZUHAL YALÇIN'IN KARNAVALI dedi ki...

MERHABA POLİ'CİĞİİİM,
Bende bir İzmir aşığı olarak sitede gördüğüm boyoz,kumru veeeee meşhuuuur Topçu'nun çöp şişlerini yorum yazmadan geçmek istemedim;))Her turneye çıkışımda mutlaka Topçu'ya uğrarım ve gerçekten çok çok severim ne iyi etmişsinde gitmiş fotoğraflamışsın ellerine yüreğine sağlık;))
SEVGİYLE KAL...

Adsız dedi ki...

Mrhablar,
Daha once soruldu mu hatirlamiyroum ama sitede kimyaci mi var:) Polimer resimleri, poliler ismi :)
Kimyaca Lama'dan sevgiler :P

Fatma dedi ki...

Merhabalar sevgili lama..evet biz hepimiz kimya mühendisiyiz ve master/doktoralarımızı da polimerler üzerine yaptık/yapıyoruz..Bu siteyi de birgün laboratuvarımızda kurmaya karar vermiştik..Sevgiler

Adsız dedi ki...

Cok guzel:)))
ITU'de misiniz ,mahsuru yoksa?

Fatma dedi ki...

Tabiki mahsuru yok:)ODTÜ' deyiz hep beraber..

Adsız dedi ki...

Nedense Istanbul diye dusunmustum:)
Sizin bolume cam tupler yaptirmak icin gitmistim vakti zamaninda:)

Ferhanca dedi ki...

İzmir bir başkadır ..çok iyi etmişsın kumru yediğine hele çöp şiş harika oluyor.. afiyet olsun en kısa zaman da yine gidersin umarım..sevgiler..FERHAN

isil dedi ki...

Lama,
Bizim camci abi iyidir, elinden her turlu is gelir. Arada gaza gelip sanatsal faaliyetler icine girmisligi de vardir. Yoksa sen de mi ODTU'densin?

Isil

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Işıl'cığım,
Canım İzmir'den güzel anılarla ayrılmana çok mutlu oldum.Ayrıca Kongre'nin de çok güzel geçmesine de senin adın açok mutlu oldum tatlım.
İzmir benim içinde ayrı bir güzelliktir.İyi ki bizlerle paylaşmışsın bu güzellikleri.Benimde teyzem İzmir'de oturuyor,bu yüzden iyi bilirim özellikle de yemeklerini canım.))
Şimdi görünce sayfanda birden canım çekti benimde.))İyi yapmış bizlerle paylaşmışsın gönlüne sağlık tatlı meleğim..

Seni ve tatlı polileri öpüyorum..Kendinize iyi bakın..

Sevgilerimi gönderiyorum.

Berceste dedi ki...

Aaaa bir meslekdas, pardon birden fazla meslekdas daha bana :) Su fotograflari gorunce canim o mamalardan istedi, buralarda nasil bulacagiz simdi biz onlari???? Var mi UK'de bildiginiz kumru yapan yer?

Unknown dedi ki...

Sevgili FAtma,
Bende sayfanin yeni ziyaretcisiyim.VE bende Izmirliyim Mutfak sayfasi gibi..Ahh geldim beni vurdun kalimden.Senin kalbin egede kalmis ya.Benim Ege'den hic cikmiyorki...Ay canim boyozlar,o resmini cektigin kumru...Bostanli,Alsancak,Karisyaka..
Balik deniz hersey...Eh bride topcuya gitmissin ne diyyeimki..Yilda bir kere gidiyorum guzel IZmirime...Yaza insallah ne diyim..Burnumu sizlattin...:(

isil dedi ki...

Gulenay Hanim,
Onlari FATMA degil, ben yani ISIL yazdim. Fotograflari begendiginize sevindim.
Sevgiler
ISIL

Adsız dedi ki...

Ben ODTU'den degilim...komsunuzdanim desem :P

Adsız dedi ki...

AHH ahhh izmirim canim izmirim benim bir yarim izmirde simdi kizimi biraktim orada kizim lise ikinci sinifta okuyorimzirde yatili hemde tum ailem orda gerci gectigimiz yaz ben ordaydim ve bol bol inan bana boyoz ve gevrek yedim abim sabah baliktan donerken sicak sicak boyozlari firindan alir gelirdi ve gelir gelmez millettt hala uyuyormusunuz hadi kalkin sicak sicak bak kacirmayin diye bagirirdi kahvaltidan sonrada hemen tekneye atladigimiz gibi urlanin kenarinda adalara uzun adaya bol bol yuzerdik eylenirdik cocuklarla geri gelirdik aksamida gelirken abim arkadasina ugrar yemekten sonra yemek icin firindan taze ogunu yapilmis baklava alirdik evde yengem baliklari ve kalamarlari kizartirken abimde salata yapardi yanina offf off ozledim be yaa niye hatirlattiniz bana izmiri simdi kizimi abimleri ablamlari karsiyakayi,bornovayi,pinarbaisni ozellikle pinarbasini her yerini izmirin ozledim..

Oya Kayacan dedi ki...

İzmir'i özlemek ve özlememek arası gidip geldim. İçinde bırakılan anılar mıdır özlenen yoksa İzmir mi, kararsızım. Yaşadığım başka şehirler böyle ikilemde bırakmaz beni. Ya hep ya hiç olurlar genelde. Yine de sabah sabah beni İzmir'e sürüklediğiniz için efharisto poli -))