10.02.2009

Meyveli Pasta


Yeni taşındığınız evin etrafında pastane, market, manav vb. hiçbir dükkan yoksa, mutfakta daha fazla üretken oluyorsunuz mecburen:)) Yandaki resim yeni mutfağımdan görünen manzara. Sabah kahvaltıları artık daha zevkli...

Bu pastanın yapımını "Yemekteyiz" programında görmüştüm...Orda çilekli pasta yapmışlardı. Yapımı oldukça pratik..


Malzemeler:
  • 1 adet çift katlı UNO pasta tabanı (kakaolu lullandım)
  • 1 çay bardağı süt-nescafe karışımı
  • Süt
  • 1 paket pasta kreması
  • 2 adet milföy hamuru
  • Muz, kivi
  • Çikolata sosu
İlk önce pasta kremasını paketin arkasında yer alan tarife göre hazırlarız ( şu an hatırlamıyorum da nasıl olduğunu) . Pasta tabanın her iki parçasınıda süt-nescafe karışımı ile ıslatırız. Pasta kremasını alt katın üzerine süreriz ve ince dilimlenmiş muzları dizeriz. Üzerine tekrar pasta kreması süreriz ve pasta tabanının üst katınıda yerleştiririz. Kalan pasta kremasını da düzgün bir şekilde süreriz ve üzerini meyveler ile süsleriz. 175 derecedeki fırında milföy hamurları hafif kızarıncaya kadar kızartılır ve daha sonra parçalanır ve bunlar ile pastanın kenarları süslenir. pastanın üzerindeki muzların üzeri çikolata sosu ile kaplanır. Pasta iyice soğutulduktan sonra afiyetle yenir.

Fatma

2 yorum:

Adsız dedi ki...

canim ellerine saglik. yeni manzaraniz da ne kadar guzel :) insallah gelip gorecegim.
cok optum.

isil

Fatma dedi ki...

Işılcım canım her zaman bekliyoruz sizi..Gerçi biz daha gelemedik seni ziyarete İstanbul, a...Ama bu bahar gelicez inşallah..Çok öptüm ...