27.12.2005

Dresden ' den resimler



Merhaba, geçen hafta 6 günlük bir eğitim için Almanya nın Dresden şehrindeydik. Hava şartları yılın bu zamanında tahmin edeceğiniz gibi gayet kötüydü ve malesef çok fazla gezip fotoğraf çekemedim. Ancak bir kaç tanesini de sizinle paylaşmak istedim. İlk resim bir akşam gittiğimiz bir yerde içtiğim sıcak çikolataya ait. (Barda çikolata mı içilir sözlerini duyar gibiyim..Ama acayip hastaydım ve antibiotik kullanıyordum :))Bu arada çikolatanın üzerindeki krema krem şanti değildi. Ya da içine bişeyler katılmıştı bilemiyorum. Üstündeki toz çikolatayla birlikte çok lezzetliydi.

Aşağıdaki iki resim yeni yıl öncesi şehir merkezinde kurulan panayıra ait. Heryer capcanlıydı ancak tek bir sorun vardı ki etrafdaki yoğun kızartma kokusu..Kesinlikle damak tadımız farklı..





Dresden de evlerin arasında kalmış 2-3 sokaktan oluşan bir çarşı vardı. Burda bizim karanfil-yüksel caddesindeki gibi küçük dükkanlar vardı mumların, takıların, şalların satıldığı. Bu sokakta ki 2 bina çok ilginçti. Birinin duvarında 50-100 tane güneş ışıgını yansıtabilecek geometrik şekilli levhalar yerleştirmişler yansıyan ışıkla çok güzel bir görüntü olurmuş( biz göremedik malesef). Bunun karşısında ki binanın duvarında da resimde görüldüğü gibi çelik müzik aletleri görüntüsündeki cisimler yerleştirilmiş. Eee bunda ne var demeyin? Yağmur yağdığında en yukardaki parçalar damlaları topluyor ve su yavaşça bunlardan aşağıya iniyor. Ortaya çıkan " yağmurun müziğini" hepinizin duymasını isterdim..




Fatma

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Hosgeldinizz. Yemeklere biraz daha onem... :) Cok aksattiniz burayi.

Elif dedi ki...

Kızlar ne güzel gezmişsiniz ya:)

Adsız dedi ki...

What a great site » » »

Adsız dedi ki...

Very nice site! » »